Wednesday, June 1, 2011

Bugati Veyron Masuk Workshop Di Kota Bharu

Wednesday, June 1, 2011
Hahaha…mane nye pon hadoi Bugati Veyron. Gimik jea tu hadoi nye pon tak.. (gaya Ah Cai Johan Raja Lawak) hahaha…

Em ada gambar ada cite…saje nak cite semalam gi service kete. Paling sekejap n paling murah. 20 minit je n kos habis cume RM5.00. Knp? Mesti la sebab minor servis je. Masalah spring gear. Sekali tukar terus ok.

Ni  nak nasihat sikit pada yang pakai kete la. Tambah-tambah kete baru amik tak kire la kete import ke kete nasional. Kalau ada masalah jangan segan-segan terus bawak ke pusat servis yang sah.

Bukan apa hak kite sebagai pengguna mesti dituntut. Kete baru kalau ada masalah semestinya bukan kite penyebabnya (kebanyakannya la). Ia mesti bersangkut paut dengan pembuat kete tu sendiri. Tak kire lah Toyota ke Honda, Mercedes, BMW, PROTON dan lain-lain.

Ye la pembuat kereta ni kadang-kadang diorang da tau kete buatan mereka akan ada masalah. Tapi takkan diorang nak bagitau kan. Nanti tak laku plak model kete diorang.

Diorang pn sebenarnya da tau ape nak buat. So, kalau kete kita mengalami masalah cepat-cepat la bawak ke pusat servis tambah-tambah lagi kalau kete kite masih dalam warranty.

Haa..ape die Bugati Veyron?

Ni ha Bugati Veyron ni sebenarnya model kete termahal di dunia sekarang ni dengan nilai RM4.2 juta tapi baru-baru ni dikatakan ada model baru yang lebih mahal n Bugati Veyron telah pn jatuh ke tangga ke2 kete termahal di dunia…


Habis.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails