Sunday, October 17, 2010

INSPIRA...nICE nAME, gUD lOOKInG dESIGN fOR nEW pROTon mODEL

Sunday, October 17, 2010
Mitsubishi EVO, antara model kereta yang menjadi idamanku. daydream lol..hehe...Bagi aku Mitsubishi terkenal dengan design model kereta yang memang up to date dan lain dari yang lain berbanding model-model kenderaan lain. (yang sewaktu dengannya).

Sebut je EVO aku memang minat, yang best adalah EVO VIII, EVO IX dan Lancer EVO X...dari segi designnya. Performance mereka ni xyah cakap memang best habis even aku x penah merasa pon lg..hehe..

Rakyat Malaysia sekarang bertuah kerana walaupun x dapat nak memiliki Mitsubishi EVO X, kita blh ada yang sama dengan model ni dengan keluarnya model Proton INSPIRA. Model yang boleh dikatakan sebijik dengan EVO X. Paling penting harganya murah berbanding Mitsubishi. Performance bagi model Proton sekarang ni plak dah semakin bagus dengan adanya R & D daripada Proton. Banyak kelemahan-kelemahan Proton sebelum ini telah diperbaiki.

Haa ni dia model terbaru proton INSPIRA...aku google tdi utk taruk kat post ni. Proton belum lagi menunjukkan sepenuhnya gambar model keluaran kali ni tapi tengok gambar ni pun dah rasa mengujakan...Jom Tengok!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails